Video Seks Mat Sabu Pulak Tersebar

Awal hari ini, ahli parlimen Ampang Zuraida Kamaruddin membuat laporan polis di ibu pejabat daerah polis Ampang Jaya setelah menerima VCD di peti suratnya bersama surat palsu yang kononnya dikeluarkan oleh PAS.

Bahagian luar VCD itu memaparkan imej timbalan presiden PAS yang baru Mohamad Sabu, dengan judul ‘Skandal Seks Mat Sabu’.

“Sebaran VCD lucah fitnah Datuk Seri Anwar Ibrahim kini sudah berleluasa ke seluruh negara. Sepatutnya pihak polis sudah boleh mengesan siapa dalangnya. Namun sehingga kini tiada sebarang hasil siasatan dari semua laporan polis yang dibuat mengenai penyebaran VCD lucah ini.

“Lebih melampau, saya sendiri telah menerima VCD dan risalah fitnah ini yang dihantar ke rumah saya semalam. Sampul surat yang dihantar mengandungi surat palsu yang menggunakan kepala surat PAS, VCD bertajuk ‘Skandal Seks Mat Sabu’ dan risalah yang memaparkan beberapa adegan dari VCD lucah…mula dicemarkan sehingga ke Ampang pula,”

Zuraida mendakwa penyebaran rakaman seks itu kerja Umno sebagai usaha mereka bagi memecah-belakan kerjasama parti-parti gabungan Pakatan Rakyat.

“Susulan dari laporan polis saya hari ini juga, saya meminta agar Unit Siasatan PDRM segera menyiasat perkara ini. Ini kerana apa yang berlaku jelas bermotifkan politik dan berkemungkinan turut melibatkan arahan dan penglibatan pihak atasan,” kata Zuraida.

p/s: Belum habis isu video Anwar.., sekarang ni keluar pulak video Mat Sabu.. TB tak tau lah Trio Dato mana pulak yang punya kerja kali ni..

Tapi, TB teringin juga nak tengok kalau betul-betul ada video seks versi Mat Sabu.. Bertuah sungguh Mak Lampir Zuraidah sebab dia antara yang bernasib baik dapat tengok video tu..

Nasihat TB pada Mak Lampir tu cuma satu je.. Lepas tengok CD tu nanti, sudi-sudikanlah upload ke YouTube yee.. Kawan-kawan lain pun teringin nak tengok kehebatan Abang Mat pulak…

Manalah tahu kannn.., ntah-ntah lebih hebat dan lebih ganas dari aksi manusia Pandikutty dengan China Doll tu…

Dengar kata Abang Mat “bertahan” sampai 30 minit.. Pandikutty tu pun kalah sebab dia cuma setakat 3 minit jee… Hahahahahaha…

Advertisements

About ayamteropong

This blog is in created with the aim to uphold justice, the defense on the fate of the people who suppress and current issues and political news.

Posted on June 11, 2011, in Dap, DSAI, Nik Ajis, Pas, Pas Kelantan, Pemuda Pas, PKR and tagged , , , , , . Bookmark the permalink. 3 Comments.

  1. Ini kerja orang dalam Pakatan untuk memburukkan UMNO dan yang lebih penting untuk mengkononkan vedio seks ala Anwar juga kerja jahat UMNO sebagai dalang.
    Dalam lain perkataan Anwar tidak akan berseorangan dalam isu video ini. Itulah kebruntungan pertama yang Anwar dapat hasil terpilihnya Sat Sabu sebagai orang No. 2.

  2. mulut melayu

    made in umporno…sahih dah!!! muktamad!!!

    • Terompah Besi ™

      bodol, sikit² nak salahkan UMNO…
      habis tu vide kaki liwat anwarinas ko tu apa citer…?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: