Category Archives: Pas

Nik Aziz Di Salah Gunakan Duit Rakyat!!

Puak – puak Pakatan Pembangkang ni memang jenis tak sedar diri. Diorang tau nak cerita pasal orang lain je. Diorang memang tak reti nak cerminkan diri diorang dulu sebelum mempertikaikan pasal orang lain. Dah kantoi macam ni, tak ke malu muka.

Dah la sedia buruk, nak jugak diburukkan lagi. Dengar kata sekarang ni Si Wali Selipar tu tak de di Kelantan dan sedang enak makan angin dekat Uzbekistan bersama dengan konco – konconya. Apa tujuan diorang pergi ke sana? Makan angin la, apa lagi. Diorangkan baru habis Mukhtamar hari tu. Kira ni belanja la anak – anak buah sebab menang hari tu.

Read the rest of this entry

Advertisements